Monday, June 27, 2011

pAtIent zAmAn skAng(−_−#)

adoilaa..ksian member aku..ade ke pt (patient) sepuk dia smalam..isk3..ade ke patut..aiyoola pt2 skang ni..yg aku kompiusnye,kate perut saket giller tahap gaban sampai 2jenis pain killer member aku ksk pun xjalan jugak..saket giller2 punyela..sambl thn saket 2 sambil mnyumpah2..pastu bleh plak jalan kat member aku n sepuk dia..adoi,selame aku kje kat ED 2,klu pt yg sgt2 saket tidak akan mampu langsg mngagahkan kaki utk turun dr katil 2..apatah lg nak turun bed then jln ke arah member aku n btenaga utk sepuk..lepas sepuk bleh tcegat kat situ sambl mngugut member aku..adoila..nak kate kifarah,bala agaknye الله nak kasik kat dia..hmm..klula aku yg kne,xtahu nak ckp ape da..tpana..n depressed.gune khidmat pak itam(bapak sedara) ayahanda PEKIDA melaka..hehe...sian mber aku ni..coti seminggu trs..nak tkr departmt..stress..hmmm..asam garam ED

No comments:

Post a Comment