Wednesday, January 18, 2012

~gEmUklA sAyA~

ttbe trase nak makan je kjenye..sedangkan sdri pon dh notis yg berat bdn duk btambh je..isk3..
bayangkanla kan..3kg dlm masa 3bln..so equal to 1kg/month..

...so aku saje test post ni kat fb aritu..
bunyi lebih kurang macam ni..

"doc nampak macam kecik je masa mula2 masuk"..
kata2 staffku arini..yeah, i get ur point..
baru 3bulan kut kat kkm ni..3kg dah naek..klu setahun sni?..

& reply2 yang diterima adalah..(klaka btul koran ni)

    • Iem Zara jadi montel la nampak gayanyer
      January 10 at 10:15pm ·
    • Yusalinawati Yusof Erk, berisi sgt ke ko? Huhu.. Sudah kat pjaya nie bile leh jupe??
    • January 10 at 10:16pm ·
    •  Akhbar Muhamad Gomok!!
      January 10 at 10:21pm ·  
    •  
    • Qistin Muhamad huhu..gaya nampaknyela zara..
      bru 3bln je kut yus..arini ko xjoin aku,faten n mama..
      January 10 at 10:22pm · 
    •  
    • Yusalinawati Yusof Keje dr rumah la.. Aaron xsehat.. Xpe.. Next time k..
      January 10 at 10:46pm · 
    • Kahar Puteh Mahadi memang patut, selalu tengok cerita pasal makan je.
      January 10 at 10:54pm ·  
    •  
    • Idayu Radzi hahah..xpyh tngu sthun..kta tgk dlm 2bln lg..kikiki..slmt berdiet:)
      January 10 at 11:18pm · 
    • Ahmad JaKa Zulkarnain Byk sgt meeting nih...leh mkn bihun goreng,kuih muih n teh tarik...huhu
      January 10 at 11:48pm ·
    •  Wong Yoong Cheng ok la, normal growth for baby. by one year ...kg. :)
      January 10 at 11:53pm ·
    •  Arif Faiz Zainudin gemuk
      January 11 at 12:58am ·
    •  SeseOrang Zul untunglaa
      January 11 at 2:04am ·
    •  Vinoth Viknesh Muthusamy ‎12kg
      January 11 at 2:05am ·
    •  Adzlan 'didier' tu maknenye hati senang
      January 11 at 7:03am ·  
    •  
    • Qistin Muhamad tpaksala pakcik kahar..ezani my jr stf dh menang masterchef..hehe..
      gomok?!!..no..no..no..
      ayu,jom3..hehe..
      12kg baby e vinoth..wong,blehla plot in ur growth chrt in kk..
      meetg=makan+duduk ataih krusi-exercise=gomok?!!
       pd yg like,sy trime semangat itu..hhe..
      derq,cepatla abes confinemt..kite p alamanda mkn sama2..haha..
    • January 11 at 8:11am ·
    •  Rara Rasat asyik tgk status ko makan sana sini je...meh dtg rumah aku la, kita main wii...kurus sket nanti...hahaha...(aku pun gemuk gak)
      January 11 at 9:19am ·
    •  Anorr Lala best nyer kak..nk ikut la cani..nk gemuk jgk...uhuuuu cedey..berat xmo naik..
      January 11 at 9:22am ·
    •  Akmal Amai muahahaha!!!
      January 11 at 10:12am · 
    •  
    • Qistin Muhamad masak sedap2 e masterchef rara..nanti aku dtg rumah ko
      mehla amek lemak akak ni..free je..
      ko ok xamai..
      January 11 at 1:27pm · 
    •  
    • Akmal Amai ok ler... kuar dari kecemasan mesti naik sket berat badan... aku la contoh paling ideal naik 10kg... terbaek...
      January 11 at 1:43pm ·  
    •  
    • Qistin Muhamad xmau la aku mjadi seperti itu..
      January 11 at 3:22pm · 
    •  
    • Akmal Amai hehe... tu la aku bg ko contoh... supaya menjadi peringatan... aku xpe, dah nak kawin...
      January 11 at 3:58pm ·
    •  Emmetsz Ishak Aku juga yang maintain walau dimana jua...Ha,ha,ha,ha
      January 11 at 5:12pm ·  
    •  
    • Qistin Muhamad ble ko kawen amai?..nizam ble plak nak kawen..hehe..
      January 11 at 5:44pm ·
    •  Ridwan Malique ‎30 kg..huhu..weh ko dah sambung master ke?master admin ke ed?
      January 11 at 8:02pm ·
    •  
      Qistin Muhamad lorr...30kg 2 berat mnurun jwbnye..master ed kut..ko ape cer..dh bleh tkr?
      January 11 at 8:14pm ·
    •  
    • Emmetsz Ishak Qistin Muhamad I tak akan kawin...Tunggu anak raja turun meminang ...Ha,ha,ha
      January 11 at 10:59pm ·  
    •  
    • Qistin Muhamad raja gopal mau?! later i will try 2 ask her la..setujukann..kann..kan..
      January 12 at 8:07am · 
    •  
    • Akmal Amai aku bulan 6 kat mersing... kat MITC ntah bila tah aku nak wat...
      January 12 at 10:38am ·

 

4 comments:

  1. Try Premium Beautiful. Countless benefits including to loose weight, control appetite, hilangkan stretch marks & cellulite, alleviate back pain & macam2 lagi.

    Hop over to my site/email me for more info! :)
    shewearspremiumbeautiful.wordpress.com
    wear.pb@gmail.com

    ReplyDelete