Sunday, August 21, 2011

~rAmAdhAn~

``sAlAm``

would this be my last ramadhan..
hmm..is there any chance 4 me 2 meet another ramadhan..
only HE knows..

..MAHA BESAR ALLAH..

arini dah ari ke 21 puasa..
n enter last 10days of ramadhan..
most barakah nite..
but sadly,i cant grab it..
physiology for woman..
xsempat nak telan ocp..
rugi sungguh..
klu xsilap last yr je sempat smyg raya..
last few years sume xsempat bcoz of this physiology reason..
so sbnarnye dh byk aku rugi..hmm..
may b if i able to meet nxt ramadhan telan je ocp 2..
for a reason yg akan slalu menses end of ramadhan..
lantaklaa..huhuhu..
xde hukum mharamkan ocp itu..
dia just cakap makhruh klu memudaratkan..
n as ape yg aku tahu klu amek skjap ni xdela mudarat ape pun..
insyaAllah..

sgt cepat je masa blalu..kjap je dah 21 hari..hmm..

sejauh mana aku mhayati ramadhan ini..
sejauh mana aku mndekatkan diri kepadaNya..
sejauh mana ibadat dan taubat ku diterima..
sejauh mana..
sejauh mana lagi kehidupan yg bakal aku tempuhi..
sejauh mana..
sejauh mana dugaan dan ujian yg bakal aku lalui..
sejauh mana..
sejauh mana lagi..

tiada siapa yg tahu..

No comments:

Post a Comment